Visul unei seri de... primăvară

Într-o seară de primăvară am visat...alături de o trupă de teatru, am visat la puterea dăruirii și am înțeles că dincolo de vârstă, de dimensiunea toracelui ori greutate, dăruirea este amprenta a tot ceea ce facem. Artiștii de dincolo de graniță și-au pus sufletul pe scena orășelului nostru și ne-au înnobilat cu transpirația efortului lor! Nu vorbele, nu rima ori mimica au fost convingătoare ci efortul de a transmite primăvara din sufletele lor. Și ce poate fi mai plăcut decât secunda în care uiți de frigul de afară, de grijile zilei de mâine, de necazuri ori plictiseli și te lași purtat pe aripile visului unei nopți.

Alături de o trupă de teatru am visat la puterea efortului colectiv. Mâini împletite spre soarele speranței, semn al dorinței de mai bine, doar împreună și doar în liniștea vecinătății. Artiștii de dincolo de graniță ne-au arătat că tinerețea stă în firea lucrurilor indiferent de vârstă, iar creația în dimensiunea firescului este un act la îndemâna oricui. Și ce poate fi mai liniștitor decât momentul în care uiți de certuri, de boli ori de povara timpului și te lași purtat pe aripile visului unei nopți de dorință până la durere.

Alături de o trupă de teatru am visat la puterea zilei de mâine și am înțeles că dincolo de noi, ne obligă trecutul. Priviți amintirile și chipurile noastre de acum 35 de ani. Atunci avea orășelul nostru o trupă de actori care dăruia liniște, iubire și speranță, iar amintirile din fotografiile Centrului Cultural impun atitudine!

Ce-ar fi dacă am începe să avem un vis? Un vis despre trupa noastră de teatru, un vis despre noi, despre talentații de lângă noi, despre cei care ar putea să ne sensibilizeze prin dăruire, prin efortul până la transpirație, prin implicare fără echivoc și prin mesajul că nimic din ceea ce e frumos nu are vârstă. Într-o seară de primăvară am visat cum trupa de teatru a orășelului nostru va redeveni ce a fost și pe o scenă de dincolo de frontieră va simți plăcerea succesului ca cea mai nobilă răsplata. Ciurean T.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.