Editorial Petru Roman

Spirit civic
Săptămânile trecute am fost cu toții afectați de o problemă extrem de deranjantă. Un miros puternic și neplăcut a venit peste oraș și ne-a făcut pe toți să ne întrebăm ce se întâmplă. Mulți dintre dumneavoastră ați venit la Primărie pentru a sesiza această problemă. Am făcut toate eforturile pentru a afla ce se întâmplă și chiar eu am luat legătura cu autoritățile competene pentru a clarifica situația. Din păcate nu am putut face foarte multe pentru că deșeurile de la o fermă de găini care au provocat toate aceste neplăceri nu erau depozitate pe raza orașului Deta ci pe teritoriul administrativ al comunei Denta. Eu le mulțumesc tuturor celor care au dat dovadă de spirit civic și au sesizat această problemă și vă asigur că ori de câte ori va fi cazul voi face toate eforturile necesare pentru a rezolva aceste probleme chiar dacă, așa cum a fost cazul acum, sesizările se referă la situații care nu intră în rază noastră de competențe. Este important să rămânem o comunitate unită care se poate apăra și poate lupta împotriva celor care nu respectă regulile și legile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect față de cititorii noștri care exprimă opinii într-un limbaj civilizat ne rezervăm dreptul să moderăm comentariile și să le eliminăm pe cele care conțin injurii sau cuvinte obscene. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că opinia dvs va fi publicată în cel mai scurt timp.